با سلام

 امید است باهمه زحماتی که دست اندر کاران  دولت و سیاست خارجی  در راستای هرچه بهتر برگزار نمودن شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد متحمل شده اند . باری از دوش کشورهای عضو برداشته شود وبا اتخاذ تصمیماتی که جنبه الزام آور داشته باشد. کمک نمایند تا مشکلات کشور های عضو به خصوص بحرین و سوریه که دچار توطئه قدرت های زورگو وایادی منطقه ای آنها شده حل وفصل گردد.

همچنین فرصتی برای دولت جمهوری اسلامی پیش آمده تا بتواند دستاورد های خود را در معرض دید کشور های عضو قرار بدهد. واز این طریق بتواند تحریم ها را بشکند. لذا با این اجلاس ایران میتواند به دشمنان این ملت ثابت کند که در انزوا نیست.

خدا کند با این همه هزینه ای که میشود نتایج مثبتی هم گرفته شود.

 


برچسب‌ها: جنبش عدم تعهد, اجلاس تهران, سوریه تحریم
+ نوشته شده در  دوشنبه ششم شهریور ۱۳۹۱ساعت 21:4  توسط موحدی  |